menu

5:55 PM
До уваги учасників освітнього процесу ліцею "Лінгвіст"!

За робототехнікою - майбутнє, кожний через декілька років матиме можливість використовувати складні роботизовані системи у повсякденному житті.

“Teamwork Makes the Dream Work” with FIRST LEGO League

        Сучасні вчені переконані: вже через 10 років штучний інтелект замінить людину у багатьох сферах праці.

За тлумаченням Оксфордського словника англійської мови, «штучний інтелект – це теорія та розвиток комп’ютерних систем, спроможних виконувати завдання, які зазвичай потребують людського інтелекту, такі, як візуальне сприйняття, розпізнавання мови, прийняття рішень та переклад іноземних мов» [Джерело: https://www.radiosvoboda.org/a/28669670.html]. Прикладами щоденного використання штучного інтелекту є: персональний помічник Siri, що працює під iOS та іншими операційними системами Apple, здатний відповісти на запитання, яке сьогодні число, або ж прочитати вірш; функція «автопілот» у нових «розумних машинах».  Безліч веб-сайтів пропонують відвідувачам поспілкуватись із онлайн-консультантом, та мало хто знає про те, що насправді з ними розмовляє автоматизована система.

Уже ні в кого не виникає сумнівів щодо ролі технологічних інновацій у нашому житті. Стрімкий розвиток IT-галузі, робототехніки, нанотехнологій виявляє потребу у досвідчених фахівцях. Отже, виникає гостра освітня потреба у якісному навчанні сьогоднішніх учнів технічним дисциплінам – математиці, фізиці, інженерії, програмуванню.

Як готувати фахівців майбутнього? У розвинутих країнах світу одним із інструментів вважають STEM-освіту, яка останнім часом набирає обертів і в освітньому просторі України. STEM-освіта (Science, Technology, Engineering and Mathematics - природничі науки, технологія, інженерія, математика) – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять. Кожна країна визначає поняття STEM-освіти самостійно. У США нині вже говорять про STEAM/STREAM-освіту, додаючи до звичної абревіатури ще й Arts – мистецтво і Reading+WRiting – читання+письмо. [Джерело: https://sites.google.com/site/robototehnika98/robototehnika-ak-odin-iz-napramkiv-vprovadzenna-stem-osviti].

Наш ліцей профілюється на «Іноземній філології». Вільне володіння наших учнів іноземними мовами значно розширює можливості для спілкування та обміну досвідом у будь-якій сфері. Уміння доцільно використати інформаційно-комунікаційні технології, володіння іноземними мовами – це важливе доповнення до формування життєвих компетентностей школярів і підготовки їх до активної і творчої життєдіяльності.

Реформування освітньої галузі вимагає інноваційних підходів і осучаснення закладів освіти. Тому ми бачимо наш заклад STREAM-центром з відповідними STEM-лабораторіями. Для вдалої реалізації такого підходу потрібно модернізувати матеріально-технічну базу Кременчуцького ліцею № 10 «Лінгвіст». З цією метою ми взяли участь у Громадському проєкті Громадського бюджету Кременчука 2020 «Інтерактив – вміємо наблизити майбутнє» (автор О.М. Ухналь, заступник директора), в якому виграли інтерактивне обладнання для ліцею № 10 «Лінгвіст» (7 інтерактивних дошок, 7 проєкторів, 7 ноутбуків).

Впровадження освітньої робототехніки в освітній процес є складовою STREAM-освіти. Робототехніка – це універсальний інструмент для освіти, який підходить для будь-якого віку – від учнів початкових класів до студентів університетів і науковців. Використання освітньої робототехніки дає можливість на ранніх етапах виявити технічні нахили учнів і розвивати їх у цьому напрямку і напрямку формування STREAM компетентностей у цілому.

У 2020 році ГО «Інноваційні освітні рішення» оголосило про відкриття грантового конкурсу Class Pack 2021 за підтримки Благодійного Фонду LEGO Foundation та організації FIRST з метою надихнути дітей вивчати STEM – науку, технологію, інженерію, програмування та математику – все те, що рухає прогрес людства вперед. Програма FIRST LEGO League Challenge створена для дітей 9-16 років двома міжнародними компаніями – FIRST та LEGO Group. Її мета долучити до вирішення актуальних світових питань за допомогою улюбленої іграшки дітлахів – конструктора LEGO Education якнайбільше школярів. Трьома ключовими аспектами FIRST LEGO League Challenge є робототехніка, дослідження та лідерство.

Усі бажаючі державні школи мали можливість заповнити аплікаційну форму на отримання гранту, метою якого було запровадження програми з робототехніки та проєктної діяльності FIRST LEGO League в НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС (не гурток, не додаткова активність, а саме в якості окремого модульного уроку або додаткових тем/занять на вже існуючих уроках Інформатики, технологій та інших).

Кременчуцький ліцей № 10 «Лінгвіст», відчуваючи реальне бажання покращити освітній процес закладу освіти теж подав заявку. І ми знову перемогли! Ми отримали дворічну підтримку Class Pack 2021 по впровадженню програми FIRST LEGO League у наш заклад освіти! Ми впевнені, що завдяки підтримці колективу вчителів, учнів і їхніх батьків, усе задумане здійсниться!

Наш ліцей - ЄДИНИЙ заклад серед 104 навчальних закладів, хто отримав одразу 2 гранти: Challenge + Explore! Серед усіх закладів, окрім всіх отриманих комплектів завдань, ми додатково отримаємо Електронні планшети для занять, захисні чохли для них та 7 комплектів завдань FLL Explore сезону 2019-2020 і 2 комплекти завдань FLL Challeange сезону 2019-2020. Це означає, що у нас додатково будуть набори з минулорічної теми "Будівельний бум" та "CITY SHAPER - формуй місто".

 

Запрошуємо до нашого ліцею учнів, які бажають змінюватися

і змінювати наше майбутнє на краще!

Переглядів: 538 | Додав: Ludmila | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0