План заходів щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму
на 2022/2023 навчальний рік
План заходів проведення
акції «16 днів проти насильства» з 25 листопада до 10 грудня 2021 року
Кременчуцького ліцей №10 «Лінгвіст» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
№ п/п | Заходи |
Дата проведення
та цільова аудиторія |
Відповідальні |
1. | Оновлення матеріалів на сайті ліцею (з розміщенням плану проведення акції у закладі освіти), оформлення матеріалів та розміщення їх в соціальних мережах. |
25.11-10.12 Всі учасники освітнього процесу |
Заступник директора ліцею з виховної роботи |
2. | Інформаційні та виховні години, розміщення інформації в соціальних мережах та на сайті ліцею(до Міжнародного дня боротьби за ліквідацію насильства над жінками). |
25.11-26.11 Всі учасники освітнього процесу |
Соціальний педагог |
3. | Онлайн-презентації, тематичні огляди друкованих видань, перегляди тематичних відеороликів та фільмів з щодо поширення обізнаності стосовно небезпеки інфікування ВІЛ/СНІДом, необхідність відповідального ставлення до свого здоров’я, пропагування здорового способу життя (до Всесвітнього дня боротьби із СНІДом). |
01.12 8-11 класи |
Психолог ліцею |
4. | Перегляд і обговорення фільмів «Ловці мрій» (https://www.youtube.com/watch?v=pKhXIgSiEjI), «Історії людей, що потрапили в ситуацію торгівлі людьми» (https://stoptrafficking.org/#stories) (до Міжнародного дня боротьби за скасування рабства). |
02.12
10-11 класи |
Вчитель історії
Петрушенко Л.А. |
5. | Перегляд тематичних відеороликів та мультфільмів до Міжнародного дня осіб з інвалідністю. |
03.12
6-7 класи |
Вчитель біології Грінченко О.В. |
6. | Тренінг «Волонтер – це…». Проведення акцій до Міжнародного дня волонтера. |
03.12 – 06.12
Всі учасники освітнього процесу |
Педагог-організатор
|
7. | Інформаційні години до річниці з дня «Монреальської різанини». |
06.12
8-11 класи |
Класні керівники |
8. | Участь у шкільному та міському конкурсі «Мої права» до Міжнародного Дня прав людини. |
10.12
5-11 класи |
Педагог-організатор |
9. | Інформаційні та виховні години щодо захисту дітей від сексуальних ризиків в Інтернеті, секстингу, грумінгу; неприпустимості будь-яких форм дискримінації та насильства в учнівському середовищі, сім’ї, суспільстві, важливості виховання толерантного ставлення до оточуючих. |
Протягом акції
5-6 класи |
Психолог ліцею
|
10. | Просвіта педагогів за тематикою запобігання булінгу в учнівському середовищі, домашньому насильству та насильству за ознакою статі, збереження психічного здоров’я школярів, застережень щодо кібербулінгу та ін. небезпечних викликів сучасності. |
Протягом акції
Педагогічний колектив |
Заступник директора ліцею з виховної роботи |
11. | Загальношкільна батьківська конференція «Про запобігання та протидію домашньому насильству» |
Протягом акції підготовка матеріалів Проведення заплановано на лютий |
Заступник директора ліцею з виховної роботи Соціальний педагог, психолог, педагог- організатор |
12. | Виставка малюнків молодших школярів за тематикою акції. |
Протягом акції
1-4 класи |
Педагог організатор |
13. | Анкетування учнів «Насильство в учнівському середовищі,сім’ї суспільстві» |
Протягом акції 5-10 класи |
ЗВР, Соціальний педагог |
14. | Діагностика учнів та обговорення на МО класних керівників та в індивідуальних консультаціях результатів. Тема: «Виявлення проблем міжособистісного спілкування та передумов до насильницької поведінки» |
Протягом акції
5 класи, класні керівники |
Психолог,ЗВР |
15. | Тестування: «Визначення психологічного клімату в колективі» |
Протягом акції 6 А , 8 Б |
Психолог |
16. | Опитування вчителів : «Вивчення стилю взаємин з учнями» (матеріал до педради) |
Протягом акції
Педагогічний колектив |
|
17. | Засідання Ради профілактики правопорушень. | 06.12 | Заступник директора ліцею з виховної роботи, Психолог, Соціальний педагог |
18. | Тренінг до Дня Гідності |
26.11
Актив ліцею |
Заступник директора ліцею з виховної роботи, педагог-організатор |
Шановні батьки !
Сучасне життя сповнене різноманітних несподіванок, а часом небезпек. Біда може трапитись будь-де: в побуті, на вулиці, на природі, в школі і навіть вдома. Кожен може потрапити в такі умови, коли вплив несприятливих навколишніх факторів може негативно позначитися на здоров'ї вашої дитини або навіть спричинити загрозу самому життю. Найчастіше це відбувається з власної вини – як результат відсутності досвіду безпечної поведінки в природному та соціальному середовищі або зневага до норм та правил безпеки, непередбачливості та легковажності.
Звертаємо Вашу увагу на те, що діти відпочивають вдома під вашим наглядом та контролем під час канікул. Тому звертаємось до Вашого досвіду щодо збереження здоров'я та життя Вашої дитини. Класним керівником були проведені бесіди щодо збереження здоров'я та життя дітей:
«Безпечні канікули»
«Дотримання режиму дня та особистої гігієни»; «Здорове харчування»;
«Безпека в побуті»; «Обережно! Ліки!»;
«Безпека в побуті: безпечне поводження з газом; безпечне поводження з вогнем; електричними приладами»;
«Правила поводження зі свійськими та бродячими тваринами»;
«Про недопущення вживання тютюнопаління, алкогольних та психотропних речовин»;
«Безпека життєдіяльності щодо дотримання правил дорожнього руху»;
«Поводження з вибухонебезпечними предметами»;
«Безпечна поведінка під час новорічних свят, біля ялинок, з ялинковими гірляндами та петардами»;
«Безпечна поведінка на воді та водних об'єктах»;
«Безпечна поведінка біля водоймищ та на льоду», «Увага! Крихка крига!»
«Обережно! Ожеледиця!»
Правила поведінки дітей під час канікул
Ось і настала чудова пора – час канікул та розваг для дітей! Відпочинок завжди йде на користь, якщо не трапляється надзвичайних пригод. Як не прикро, але саме під час канікул і відпусток у нещасних випадках гине велика кількість дітей і дорослих. Щоб відпочинок не приніс нам небажаних проблем ми маємо подбати про свою безпеку та безпеку своїх дітей, причому заздалегідь. Не зайвим буде нагадати правила, які можуть врятувати від небезпек і зберегти життя.
Інформуйте своїх дітей про правила поводження з електричними приладами. Постійно нагадуйте дітям, як себе поводити в критичній ситуації, коли в біду потрапляють вони або хтось з їхніх друзів.
Як свідчить аналіз нещасних випадків з дітьми, небезпека може чекати на вулиці, навіть у Вашому дворі. Краще всього, щоб ви пояснили дитині, що найбільш небезпечні місця: люки, підвали, горища, будівельні майданчики потрібно оминати стороною, гуляти подалі від водоймищ, не випробовувати міцність льоду, тим паче не ступати на тонку кригу.
Слідкуйте за тим, де діти проводять свій вільний час, де, з ким і в який час доби знаходяться. Вулиця великого міста – не найліпше місце навіть для дорослої людини. Тим більше вона не пристосована для дитини. Перебуваючи на вулиці, діти обов'язково повинні дотримуватись і правил дорожнього руху.
Добре, що в окремих дворах є дитячі майданчики з гойдалками. І як погано, що вони є! Оскільки гойдалки мають велику рушійну силу, то якщо на великій швидкості вони вдарять дитину – це може закінчитися трагічно. Тут часом навіть дорослі не можуть правильно оцінити безпечну відстань. Сідати і злазити з гойдалки слід тільки тоді, коли вона повністю зупиниться. Ні в якому разі не можна стрибати з гойдалки. Розкажіть дитині до чого можуть призвести ці порушення.
На жаль, на відпочинку люди забувають про правила поведінки в лісі, спричиняючи пожежі. Перебуваючи в лісовій та парковій зоні на відпочинку, не забувайте дотримуватися вимог пожежної безпеки. Виберіть місце для вогнища й обладнайте його. Ніколи не залишайте вогнище без догляду. А залишена на сонячній галявині пляшка чи уламок скла, фокусуючи сонячне проміння, здатні спрацювати як запалювальні лінзи. Це досить часто призводить до самозаймання лісових масивів. Не дозволяйте дитині бавитися сірниками, розпалювати вогнища.
Поясніть дитині, що ніякі рослини, ягідки, зернятка, зібрані на вулиці, не можна класти до рота. Для гри краще використовувати знайомі дітям рослини.
Які ж канікули без відпочинку біля водойм? Літній відпочинок біля води корисний і приємний для дітей та дорослих. На жаль, не всі діти дотримуються і влітку правил поведінки на воді, не всі вміють плавати. Важливою умовою безпеки під час відпочинку, є правильний вибір і обладнання місця для купання. Ніколи не пірнайте у незнайомих місцях! Тут може виявитися неглибоко, а інколи на дні лежать гнилі колоди, гостре каміння, об яке можна поранитися, та густі водорості, у яких легко заплутатися. А взимку - це може призвести до обморожень і загибелі. Діти повинні чітко усвідомити, що робити і як надати першу допомогу при виникненні надзвичайної ситуації. Не відпускайте дітей самостійно до водоймища!!!
Шановні батьки!
З нашого боку постійно проводяться інструктажі з техніки безпеки як під час освітнього процесу, так і на початку канікул. Виховуйте і Ви у дітей навички культури безпечної поведінки, демонструючи на власному прикладі обережність у поводженні з вогнем, газом, водою, побутовою хімією, ліками, під час перебування на вулиці. Виділіть декілька хвилин на відверту розмову з дітьми. Пам'ятайте, ці хвилини вимірюються ціною життя. А щоб неждана мить не стала початком великої біди — потрібно давати дітям чіткі знання і вміння, як діяти у тій чи іншій ситуації.